 |
www.dombudolawa.fora.pl Forum klientów dewelopera DOMBUD Sp. z o.o. Oława
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuKi
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 20:01, 10 Wrz 2010 Temat postu: Usterki |
|
|
W związku z planowanym przeglądem części wspólnych wpisujcie tu usterki, które zauważyliście aby usunąć je jeszcze w ramach gwarancji.
-korodujące balustrady i obudowy balkonów
-pęknięcia elewacji, szczególnie pod balkonami
-cieknąca rynna nad klatką nr 8 (białe zacieki pod rynną)
-zapadnięta ziemia gdzie prowadzone były nowe przyłącza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuKi
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Nie 20:34, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nikt nie widzi usterek?? Ciekawi mnie jak wygaśnie gwarancja i za naprawy będzie płacić wspólnota, to czy wtedy też wszyscy będą milczeć jak wzrośnie czynsz na pokrycie tych kosztów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oolciaa
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:39, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pęknięta ewelacja na balkonie 10/6 od strony zachodniej
Cieknąca rynna nad balkonem 8/9 od strony wschodniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karkan
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Śro 14:05, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.
W dniu dzisiejszym trafiła do skrzynek mieszkańców informacja o "przeglądzie usterek". Przegląd ten będzie miał miejsce w dniu 05.03.2011 o godzinie 11:00.
Jest to przegląd pogwarancyjny budynku.
Do tego czasu każdy właściciel lokalu musi spisać zauważone usterki zaistniałe w jego mieszkaniu, oraz usterki w częściach wspólnych budynku ( to już nie koniecznie).
Usterki te z numerami lokali trzeba dostarczyć do osób z zarządu wspólnoty (osoby, które zbierają podpisy pod uchwałami w waszych klatkach).
Osoby zainteresowane przeglądem w ich mieszkaniu muszą się skontaktować z osobami przeprowadzającymi go w dniu przeglądu.
Przegląd będzie przeprowadzać osoba z uprawnieniami inspektora, zarządca i przedstawiciele wspólnoty.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuKi
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Śro 21:38, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
"Jest to przegląd pogwarancyjny budynku."
Ktoś się orientuje czy prawo rękojmi ma tu zastosowanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sigma
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:20, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
LuKi napisał: | "Jest to przegląd pogwarancyjny budynku."
Ktoś się orientuje czy prawo rękojmi ma tu zastosowanie? |
Jak możne być pogwarancyjny jak &7 Umowy z Deweloperem mówi tak :
(…) &7 . Stawiający oświadczają, że sprzedająca ponosi względem nabywców odpowiedzialność za wady konstrukcyjne budynku, w którym znajduje się lokal będący przedmiotem umowy, przez okres trzech lat od daty przekazania budynku do użytkowania, natomiast przez okres jednego roku od daty przekazania budynku do użytkowania . Przedsiębiorstwo Budowlane „DOMBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedziba w Oławie ponosi odpowiedzialność za wady poza konstrukcyjnych elementów budynku, a w szczególności urządzeń instalacyjnych, stolarki okiennej i drzwiowej oraz ślusarki, tynków zewnętrznych. Po upływie wskazanych terminów odpowiedzialność wskazanej Spółki za wady fizyczne lokali budynku wygasa z wyłączeniem przypadków, w których okres gwarancji udzielonej przez producenta elementów wyposażenia, sprzętu i urządzeń jest dłuższa od tych terminów. W takich przypadkach termin gwarancji udzielonej przez wskazana Spółkę ulega odpowiedniemu wydłużeniu.(…)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sigma dnia Sob 17:22, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hekus12
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Wto 9:30, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sigma masz rację ale trzeba zgłaszać każda nawet najmniejszą usterkę .
Umowa , umowa a każda usterka w okresie gwarancji musi być usunięta przez
gwaranta. Zarządca ma obowiązek zgłaszać te usterki i pilnować usunięcia ich.
Zarząd waszej Wspólnoty powinien wypisać te usterki z netu i za pokwitowaniem złożyć je do Zarządcy.
Pani Marek ma obowiązek wymusić usunięcie nawet tych najdrobniejszych usterek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|